zaterdag 4 oktober 2014

Shetland sjaal

Ojee, ik kon het niet laten....ik ben weer overstag.
En ik had nog wel gezegd dat ik niet nog een omslagdoek zou gaan haken....zucht.

De Nordic sjaal heb ik vele malen voorbij zien komen. 
Zo mooi en zo.....
hmmm nog een zucht (hihi).

Ik heb al mijn inspiratie bij elkaar geraapt en met mijn creatieve blik ben ik de sjaal gaan haken.
Niet 100% nagehaakt, dat ik niet eerlijk.

Ik moest en zal een Nordic Shawl hebben. En ik ben trots, nu heb ik er ook één  ;-)

Shetland sjaal
Patroon: Nordic Shawl (als voorbeeld gebruikt)
Wol: Stylecraft DK
Haaknaald: 4,5 mm

Shetland sjaal © Pluizewol - oktober 2014






2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Zou de Nordic shawl ook heel graag nog een keer haken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hennie.

      De Nordic sjaal is ook mooi.
      Ik heb de Nordic sjaal zonder patroon gehaakt, zo creëer je wel je eigen steken :-)

      Creatieve groet van Mandy

      Verwijderen