vrijdag 8 augustus 2014

Omslagdoek Bosbes

Alweer een omslagdoek? Je hebt er nu toch al wel genoeg?
Dat is wel zo, maar er ontbreekt er nog één, de bekende "Southbay".
Die moet ik gewoon hebben, al is het maar voor bij de collectie ;-)

Ik heb je een paar weken geleden verteld dat Drops mijn favoriete wol is.
Ik kan het dan ook niet laten om iedere dag even op de site te kijken, want misschien zijn er alweer nieuwe patronen. 
En tussen al die patronen, staat deze omslagdoek. Het is dan niet helemaal de "Southbay", maar het lijkt er wel op.

Of ik al weet wat mijn volgend project gaat worden?
Gisteren zag ik een heel leuk patroon voorbij komen, iets warms voor de winter.
Ik twijfel alleen nog welke kleur ik zal doen....wordt vervolgd.

Bosbes omslagdoek:
Patroon: Drops 137-29
Wol: Drops Delight 14
Aantal: 300 gram (6 bollen a 50 gram)
Haaknaald: 3,5 mm



Bosbes © Pluizewol - augustus 2014





4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment!
      Ik ben ook trots op het resultaat, ook omdat ik andere wol heb gebruikt dan het origineel patroon.

      Vanmorgen heb ik Drops Big Delight besteld voor een poncho. Ben ook heel benieuwd hoe die zal worden :-)


      Creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. K vind m zo gaaf dat ik inmiddels zelf ook deze wol besteld heb. 'K heb alleen een andere kleur genomen, die met paars en aqua blauw. Kan niet wachten om er aan te beginnen hihi. Erg bedankt voor je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan :-)

      Paars met aqua is ook heel mooi, die heb ik vanmorgen besteld voor mijn poncho.
      Kreeg net een berichtje dat mijn pakketje is verstuurd....ik kan ook niet wachten om te beginnen ;-)

      Ik wens je veel haakplezier en geniet van de mooie kleuren!


      Creatieve groet van Mandy

      Verwijderen