vrijdag 18 juli 2014

Alpaca sloffen

Vorig jaar winter heb ik dikke warme wol gekocht, in de tinten grijs en rood.
Wat ik er van zou maken wist ik toen nog niet, maar de wol was te mooi om het in de winkel te laten liggen.

Wordt het een sjaal?, warme handschoenen of een wollige muts?

Maar ik heb al zoveel sjaals en een muts, hmm ik weet het niet....
De wol gaat terug in de zak, ik moet er nog even over nadenken wat het uiteindelijk gaat worden.

Vorige week bladerde ik door alle patronen van Drops. Ik ben een grote liefhebber van Drops wol en Drops patronen en daar zal vast wel iets tussen zitten.
Hebbes!, ik ga sloffen haken. Simpele sloffen die ik zo aan kan doen, als mijn voeten naar warmte verlangen.

Tussen het haken door even passen en meten en weer verder haken.
Ik vind ze zo leuk geworden. Lekker warm voor de winter :-)

Alpaca sloffen:
Patroon: Drops


Alpaca © Pluizewol - juli 2014





Kleurinspiratie Pluizewol:

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, is het voor nu niet een beetje heeeeeeel warm Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De sloffen had ik begin van de week al gemaakt, niet vandaag met het warme weer ;-)
      Ze zijn ook voor de winter, of na de zomer als 't 's avonds kouder wordt.

      Verwijderen